Grywalizacja - szkolenie

Jak tworzyć wciągające kampanie marketingowe

To szkolenie już się odbyło

(i było świetne!)

Byłeś/aś na nim? Napisz nam, jak Ci się podobało.

Poznaj grywalizację od podstaw

 

Grywalizacja to aktualnie jeden z najgorętszych trendów w marketingu.

Klient staje się coraz bardziej świadomy i przestaje reagować na znane strategie typu 4P? Potrzebujesz czegoś więcej, potrzebujesz zaangażowania, które spowoduje że odbiorcy wciągną się w Twoją kampanię oraz pokochają Ciebie i Twój produkt.

Grywalizacja, gryfikacja lub gamifikacja (ang. gamification) – wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia zaangażowania ludzi.

za: Wikipedia

Wyobraź sobie, że Twój smartfon jest połączony ze specjalnym nadajnikiem w Twoim rowerze i po każdej trasie, poza podaniem Ci wyników typu dystans i czas, łączy się z facebookiem i pokazuje informację typu "Twoja koleżanka z pracy pokonała wczoraj ten sam dystans w czasie lepszym o 43 sekundy". Pojawia się przycisk "Podejmujesz wyzwanie?". Dodaj do tego takie elementy, jak ranga, staż czy przynależność do grup, i możesz rewelacyjnie angażować swoich klientów. To dlatego sukces odnoszą aplikacje typu Endomondo.

Grywalizacja angażuje klientów - jak małe dzieci w najnowszą grę.

Przy projektowaniu akcji grywalizacyjnych pamiętać trzeba zawsze o dwóch rzeczach:

  • fabule, która spowoduje, że klienci naprawdę się zaangażują,
  • frajdzie, którą będą mieli po wykonaniu określonych czynności.

Na szkoleniu dowiesz się, czym jest grywalizacja oraz jak zaprojektować własną akcję grywalizacyjną.

Zobaczysz również dziesiątki przykładów udanych kampanii, zastosowanych przez największe firmy.

Czego się nauczysz na szkoleniu online?

  • czym jest skuteczna grywalizacja,
  • jaką przewagę ma grywalizacja nad znanymi od lat strategiami marketingowymi,
  • elementy, z których składa się skuteczna kampania,
  • jakich błędów unikać przy projektowaniu kampanii,
  • sposoby wywołujące u odbiorców chęć zagrania,
  • przykłady najlepszych kampanii grywalizacyjnych,
  • szybkie techniki opracowywania kampanii metodą "Cross Thinking",
  • jak skutecznie wdrożyć grywalizację w swojej organizacji lub biznesie.

Kiedy: 2 lipca, godz. 20:00.

Czas trwania: 2 godziny + 20 minut na pytania.

Wymagania techniczne: komputer z dostępem do Internetu i głośnikami lub słuchawkami.

 

Po zapisie w ciągu 24h otrzymasz mailem link do szkolenia.

Szkolenie poprowadzi

Paweł Szymków

Trener biznesu, coach i przedsiębiorca. Poza firmą szkoleniową i współpracą z Futuro prowadzi agencję marketingową EBRANDO.

Wiedzę zdobywał u najlepszych trenerów w Polsce i na świecie. Zgromadził doświadczenie z ponad 7000 godzin spędzonych na scenie, prowadząc szkolenia i prezentacje.

Jest autorem wielu systemów sprzedażowych, jak również kampanii marketingowych w firmach z Polski i Europy.


 

Masz pytania?

Skontaktuj się z Tomkiem:

Tomek Czajkowski
Futuro TV Manager

tel: +48 501 945 603, tomek.czajkowski@dnirozwoju.pl

Tomek Czajkowski - Futuro TV

Przegapiłeś to szkolenie?

Subskrybuj newsletter Dni Rozwoju Futuro - powiadomienia o nadchodzących szkoleniach i warsztatach, video z wydarzeń, ciekawe informacje... Bądź na bieżąco.